Škoricové pečivo

13 decembra


Milujem škoricové koláčiky, vôňu škorice všeobecne, to som tu už niekde spomínala. Rozhodla som sa teda (nečakane) pre túto kombináciu. Recept je veľmi jednoduchý, zapotíte sa možno trochu len pri čokoládovej poleve, ak sa pre ňu rozhodnete.

Potrebujeme:
300 g hladkej múky
120 g práškového cukru
200 g masla
1 čajová lyžička prášku do pečiva
1 čajová lyžička mletej škorice
1 vanilkový cukor
1 žĺtok

Všetky suroviny zmiešame a vymiesimeich na hladké cesto, ktoré sa dá na 20 minút do chladničky odležať.

Po odležaní cesto rozvaľkáme na pomúčenej doske asi na 4 mm hrúbku. Povykrajujeme formičkami rôzne tvary a dáme piecť na papierom na pečenie vyloženom plechu asi na 20 minút pri teplote 180 stupňov. Vyšli mi z tohto množstva dva veľké plechy.


Zopár som odložila do dózy a zvyšok som namáčala do čokolády a posypala drobnými cukríkovými guličkami.


Musím dodať, že ak sú samotné super, tak s čokoládou sú super na druhú :-) Úžasná chuť a rozhodne som ich pasovala za svoje obľúbené a rozhodne som ich nepiekla posledný krát.

Pekný večer!


Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.