Veľkonočné pohľadnice

15 apríla



"Put a smile on someone´s face with Lesley Teare sophisticated blackwork Easter card with twinkling beaded details."

Vďaka časopisu CrossStitcher som sa dozvedela o ďalšej skvelej dizajnérke, a to Lesley Teare. Hneď som sa k nej vybrala a hneď som tam našla zopár voľne stiahnuteľných predlôh. Zaujala ma veľkonočná pohľadnica, do ktorej som sa pustila hneď, ako som mala čas. Boli k nej ďalšie štyri, ale tie sa prestali predávať niekedy na jeseň minulého roka. No čo sa nestalo, o pár dní zdieľali na svojej FB stránke, že všetky štyri ponúkajú ako "freebies"! Aké šťastie :-D. Samozrejme, že som si predlohy v digitálnej verzii stiahla a všetky zvyšné obrázky vyšila. Priemerná doba zhotovenia asi 6 hodín. Čo sa mi veľmi páči, je ten a keby čipkovaný vzor, ten zadný steh, ktorý vytvára obrazce. No a koráliky samozrejme! 


Podľa vzoru originálu som sa z nich rozhodla spraviť pohľadnice. Ale nie vložením do takej tej pripravenej "šablóny", akú zoženiete na internete, lebo to sa mi zdá trochu hrubé, ale iba nalepením navrch. Zvolila som, ako inak, jemné pastelové farby, okraje kanavy som vypárala a dovnútra som vlepila farebný papierik s veršíkmi, ktoré som radšej vytlačila, aby som to nepošpatila svojím "škrabopisom".



No nie je ten detail úžasný?


Ako prvý som teda spravila motív "Happy Easter", ktorý bol na stránke. Ďalšie motívy boli dva kvietky, kuriatko a zajačik. Najprv samotné obrázky a bez okrajov potom už komplet pohľadnice.






Obrázky sú nalepené, ešte pripraviť veršíky a máme hotovo :-).









Potešili by ste sa takémuto prianiu alebo si na pohľadnice už nepotrpíte a nechávate to na Facebook a e-mail?

Pekný deň!


Mohlo by sa páčiť

6 comments

  1. No to bych se rozhodně potěšila ! Do těch přání jsem se zamilovala, jsi hrozně šikovná. ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ti, Romi ♥ snáď potešia aj tých, čo si ich nájdu v schránke :-D

      Odstrániť
  2. Rozhodne by som chcela tak nadhernu pohladnicu dostat. Urcite by som ju dala tam kde ju bude kazdy vidiet. Su nadherne. Suzi si talent.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veľmi pekne ďakujem, Katka :-) už som dostala prvú spätnú väzbu a veľmi sa z nej teším

      Odstrániť


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.