Sirôtka

26 mája


Opäť prichádzam s Lesley Teare, tentokrát je to obrázok s názvom Winter Pansy. Neviem, prečo práve zimná, keď je ich čas práve teraz a nebudem klamať, že som ich stihla s odretými ušami. Veterné a daždivé počasie dalo zabrať aj kvietkom.
My doma sirôtky v záhrade nemáme, no mali by sme to napraviť. Pôvodne som sa chcela dohodnúť so sesternicou, či si môžem urobiť pár záberov u nich, ale skôr, ako sa to stalo, zobrala som obrázok na výlet do Piešťan. Ako sme tak išli na Tradičné remeslá, tak som si  pribalila do tašky. Ale inak som v poriadku :o). Keďže je maličký, tak to nebol problém. Na Kúpeľnom ostrove je sirôtok vždy veľa a všetky možné farby a som rada, že ma nesklamali a našla som tam zopár záhonov aj tento rok. Normálne sa mi to páčilo, trocha zmena prostredia a hlavne som nebola obmedzená naším dvorom a vecami, ktoré už nechcem v zábere. Mala by som to ešte niekedy zopakovať :o). Výsledkom toho bolo, že som sa nevedela rozhodnúť, ktorú fotku vybrať a tak som fotky bez rámiku radšej vynechala a dala som sem z každého miesta, kde som ju fotila.Samozrejme pripájam aj zopár záberov, ktoré som spravila v priebehu troch rokov.

zopár mojich fotiek







Aby sa nepovedalo, na záver ešte jedna z nášho dvora :-)

Pekný deň!


Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.