✯ ▪ ✯ Jún (Projekt 2014:17/40) ✯ ▪ ✯

01 júna



Dnes je deň detí, ale na úkor môjho malého projektu tématický obrázok tento rok vypadne. Snáď ten budúci...
Do toho som pri plánovaní príspevkov na tento mesiac zistila, že sa mi znamenie Raka a prvý letný deň stretli v ten istý dátum, tak budem musieť spraviť malú zmenu a jeden dať o deň neskôr.
Júnová mačička je sivomodrá. Leto je za rohom, kvietkov plné záhradky a tak poctivo záhradkárči. Nechýbajú ani moje obľúbené motýliky a mne tak napadá, že by bolo na čase nájsť si nejaký motýlikový obrázok. A keď tak na ňu pozerám, aj klobúk na leto :o). Rozmer vyšívanej časti je 66x71 krížikov.










Na záver fotka klinčeka, ktoré nám práve kvitnú a hodili by sa mi k januárovému príspevku z projektu.


Peknú nedeľu prajem!


Mohlo by sa páčiť

1 comments

  1. ďakujem, pri tomto som sa skoro aj ja zbláznila :-D trochu som nestíhala :o)

    OdpovedaťOdstrániť


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.