Narodeninové víly: Január

31 januára


Kto videl príspevok s hlavnými bodmi vyšívania, tak tam postrehol aj víly od Lesley Teare. Pre úspech víl sa pani Lesley rozhodla vytvoriť kalendár, ktorého predlohy budú postupne po mesiacoch pridávané na jej blog ako "freebies". Január (predloha tu) som stihla s odretými ušami, lebo som mala tradične ťažký rozbeh. Myslela som, že príspevok bude už včera, no akosi som sa pomýlila vo farbách a musela som párať a prerábať. No klasika :-D.
Jednotlivé obrázky majú veľkosť 51x51 krížikov. Obrázok trval dlhšie, ako som si myslela (cca 14 h), ale snáď pri tom ďalšom nebudem chorá a bude to trvať kratšie. Vílam budú pridelené kvietky, ktoré reprezentujú mesiac. Podobne to bolo minulý rok pri obrázkoch Ellen Maurer Stroh. Aj tentokrát je k Januáru priradený klinček. Rozhodla som sa obrázky vyšiť ako jeden obraz, asi to tak aj má byť, no mne to prišlo vhod, lebo som omylom kúpila kanavu s malými očkami a je vhodnejšia na väčšie obrázky, hoci sa mi na ňu strašne zle vyšíva, obzvlášť zadným stehom. Snáď si na ňu čoskoro zvyknem. No a na konci príspevku vždy pridám stav, ako mi kalendár bude pomaly rásť :-)

UPDATE 1.2.2015:
Pri vyšívaní februárovej víly som zistila, že motýlikovia budú asi lepšie vyzerať olemované iba jednou niťkou a tak som prerobila aj tie pri tejto.




P.S.: Februárová víla sa už dá stiahnuť tu.

Pekný deň!



Mohlo by sa páčiť

2 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.