DIY Rozdeľovače

17 februára


Bolo otázkou času, kedy ma prestanú baviť pôvodné rozdeľovače a niečo s nimi spravím. Udialo sa tak už minulý mesiac, keď som si konečne ozdobila úvodnú stranu. Ešte jeden príspevok venovaný diáru a uvidíte ho kompletne. Na toto som nepotrebovala ani inšpiráciu, hoci je jej mnoho, na toto stačila čierna farba :o).


Ešte minulý rok som si v Lidli (vľavo dole) kúpila papiere na kreatívne tvorenie. Jedny boli také, ehm, detské, no aj tak som si ich kúpila, lebo nikdy neviem, kedy sa mi hodia. Nakoniec som ich použila na tieto rozdeľovače. Nejako mi k sebe ostatné papiere k sebe neladili, tieto boli úplne fajn. Aj bodkované, aj v príjemných farbách. A keď už vyšívam tie víly, tak som diáru vymyslela na chvíľu rozprávkový dizajn. Už ich len nejako zoradiť a nájsť správnu polohu na vyrezanie...
Podľa jednotlivých rozdeľovačov som si postupne obkreslila  a vyrezala tvar. Naznačila som si miesta dierok a dierovacími kliešťami ich urobila. Potom som vo worde vytvorila štítky, vystrihla a nalepila ich na správne miesto. Trochu som zmenila pomenovanie, takto sa mi to páči viac.





Určite nebudú posledné, stále dokupujem papiere a určite sa s tým budem babrať aj podľa nejakých ročných období a tak. Hlavne nech to nie je celý rok rovnaké :o)

Pekný deň!


Mohlo by sa páčiť

2 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.