E, F, G, H (Lesley Teare´s ABC Sampler Mystery SAL)

24 marca


Prešiel mesiac a niečo a sú tu ďalšie štyri písmenká abecedy v tajomnom SAL od Lesley Teare. Vždy, keď odchádzame na Myjavu, tak stresujem, aby som všetko predtým stihla porobiť a nachystať, a tak nebolo na písmenká tentokrát toľko času, ale nakoniec som si ich zobrala aj tam a v nedeľu večer sa mi ich podarilo dokončiť. Zabudla som si síce jeden odtieň fialovej, ale keďže sa jednalo o štyri krížiky, tak som to zamenila za iný :-). Lemovanie som spravila opäť na striedačku, chvalabohu to sedelo aj v tomto prípade. A mne nezostáva nič iné, ako sa tešiť na ďalšie štyri písmenká :-). Predchádzajúce štyri písmenká si môžete pozrieť tu.

✄ ✄ ✄

The month and a bit passed and I´m coming with the other four letters of the alphabet in a mysterious SAL by Lesley Teare. I stress with the work in progress whenever we leave to Myjava so it wasn´t so much time for these letters but I took this wip there and  I finished them happily on Sunday evening. I forgot one shade of purple but I changed it with the another which I had there :-). I did the  backstitch in the rotation again and thankfully it worked in this case too. I was afraid a little bit about the letter G. And I have no choice than to look forward to the next four letters :-).  Previous four letters here.













Pekný deň!


Mohlo by sa páčiť

2 comments

  1. keď som bola mladšia strašne ma to bavilo, musím si kúpiť kanava sa to volalo? :D a vyšiť si nejaký výrok a dať do rámčeka, a inšpiráciu budem istotne hľadať tu! a mamka by mala mať staré časopisy ešte niekde odložené :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.