Narodeninové víly: Marec

05 marca


Neviem, ako to ten čas robí, že tak letí. Veď už mám hotový štvrťrok z kalendára. Marcová víla nemôže byť s ničím iným, ako s narcisom. Tak veľmi sa teším na tie naše v záhrade, keď bude v záhradke žlto a vo váze na stole veselo a živo. Čas vyšívania som pri tejto stiahla na 10,5 h, a to som tam započítala tentokrát aj jedenie, oddych pri telke a umývanie riadu, lebo sa mi nechcelo značiť drobné :-))). Keby to išlo takto už všetko, tak by to bolo fajn. Rozmer obrázka je 51x51 krížikov a predloha na neho tentokrát celá v pdf formáte tu. Sú v nej menšie chyby, ale nič, čo by sa nedalo vyriešiť, možno bude neskôr opravená. Ja som si to aj tak prispôsobila, teraz nemyslím len zmenu farby mesiaca. Farby som prispôsobila mojej zbierke a miestami som nevybrala veľmi šťastne, ale čo už narobím, prerábať sa mi to moc nechce. Áno, hovorím napr. o rámiku, kde mohol byť ten kontrast väčší.




Tak a tu vidíte prvý rad vyplnený. Klinček, fialka a narcis...

Pekný deň!


Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.