Sova sv. Patrika

12 marca


Keď už mám tie všelijaké papiere, tak som si vyrobila sovu. Zapáčilo sa mi to tak, že som vyrobila ďalšiu. A rovno som sa nechala inšpirovať sviatkom sv. Patrika, ktorý sa bude oslavovať budúci týždeň hlavne v Írsku. Tento ich sviatok ma z nejakého dôvodu fascinuje a ak stihnem, tak pripravím ešte niečo. Inšpirácia niekam na Pintereste snáď zapadne :-).

Na vytvorenie som teda použila papiere na scrapbook a zopár vysekávačiek papiera (kruhová, krajková kruhová, srdiečková, štvorlístková, štítok). Keďže som som si zbierku tento týždeň  obohatila o dve, hneď som ich aj zapojila. Telo som si vystihla, na to som si spravila maketu, lebo sovičkový tvar by som na Slovensku márne hľadala, to isté platí pre časť brucha, na to ešte nemám taký priemer. Klobúk som si narysovala a vystrihla, lebo som si nechtiac kúpila príliš malú vysekávačku. Jednotlivé diely som mala nachystané, už som ich len zlepila dokopy. Celú sovu som nalepila na ďalší papier a vyhotovila som tak pohľadnicu. Zaspomínala som si tak na základnú školu a dosť som sa pri vyhotovovaní sovičky bavila :-))).






Verím, že postupne si zbierku vysekávačiek rozšírim o všetky potrebné tvary. Priebežne na tom pracujem, lebo ma to celkom chytilo a rada by som vytvorila ešte nejaké ďalšie veci.

Pekný deň!


Mohlo by sa páčiť

2 comments

  1. To je krásný !! ♥♥♥ Ta sovička je úplně ťuťuňuňu :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Žeeeee? :-D Ani nevadí, že je patrikovská, je to jednoducho sova a je krásna :-D Ďakujem ♥ ♥ ♥

      Odstrániť


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.