Narodeninové víly: Február

10 februára


Aby mi obrázok nezostal na poslednú chvíľu, tentokrát som si trochu pohla :-). Februárová víla je hotová a táto si vybrala na pózovanie fialku. Kto sa tu objavil náhodne, dizajn je z dielne Lesley Teare (predloha). Tú januárovú som trochu update-la, lebo som zistila, že motýle budú krajšie, keď ich olemujem len jednou niťkou. S tými dvomi sa mi to nezdalo už predtým, motýľ zanikol a tykadlách ani nehovorím, no už som to nechala tak. Keď som ale videla výsledok s jednou, tak som sa donútila vypárať to a prerobiť to. Nebolo to nič drastické, takže som sa ani nemusela veľmi dlho prehovárať :-). Ale ten rozdiel, no, musím povedať, že je to oveľa lepšie, oveľa. Rozmer obrázka je opäť 51x51 krížikov a ako som správne podotkla, keď som nebola chorá, vyšívanie sa skrátilo o dve hodiny, teda na cca 12h.




Pekný deň!


Mohlo by sa páčiť

2 comments

  1. Rozkošný :) A jak se postupně zaplňují ta okýnka, úplně z toho cítím takovou tu výzvu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to zapĺňanie ma asi bude baviť najviac :-D Keď budem vidieť, čo už mám za sebou :-) Inak keď už sme pri tej výzve, do jednej som sa zapojila, začína 15. a je zdodou okolností tiež od Lesley Teare :o) Ďakujem :-)

      Odstrániť


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.