Narodeninové víly: Apríl

10 apríla



Minulý víkend boli moje ihly zaneprázdnené a poctivo pracovali a tak môžem takto zo začiatku mesiaca ukázať aprílovú vílu, ktorú som vtesnala do nabitého programu tiež. Predloha tu. O chvíľu tu budú ďalšie štyri písmenká a ja mám tento mesiac ešte toho toľko v pláne, že som sa radšej neflákala, aj keď mi miestami z toho už preskakovalo :-D Ak dobre tipujem, tejto víle patrí hrachor, ktorý patril tomuto mesiacu aj minulý rok tu.


✄ ✄ ✄


The last weekend were my needles busy. I worked honestly and now I can to show you April fairy. I had a lot of work (also with Easter designs) but I did it, I achieved it. The chart for this fairy is here. The next letters of mystery sampler will be made public in a few days so I´m happy that the fairy is done. And this month belongs to sweet pea. The last year I stitched a pink sweet pea here.

JanuaryFebruary ♦ March




Pekný deň!


Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.